Дартс в Беларуси

hoster.by
Guest
2013-07-11T08:16:02Z
Друзья! Друзі! Брацья! Kolegi! Friends!

Приглашаем к участию в празднике ДАРТСа на Волыни!

Кубок Волыни 2013 10-11 августа

Формат турнира - OPEN AIR - не практикуется практически нигде!

Клуб и организаторы турнира обеспечивают комфортные условия для игр под крышей,
но на свежем воздухе.
(Максимально возможная защита от движений воздушных масс и солнечных лучей)

Добро пожаловать!

Извините что положение на украинском.

Обласна громадська організація
“Волинська Федерація Дартсу”

П О Л О Ж Е Н Н Я
про проведення 7-го відкритого міжнародного турніру з класичного дартсу
“Кубок Волині-2013”,присвяченого 22-ій річниці
незалежності України

1. Мета та завдання
- розвиток та популяризація класичногодартсу як виду спорту на Волині;
- виявлення перспективних спортсменів Волині для подальшої їх участі у
міжнародних та всеукраїнських змаганнях;
- підвищення рівня спортивної майстерності учасників змагань;
- зміцнення дружніх стосунків між
спортсменами Волині, усіх регіонів України та країн ближнього зарубіжжя;
- пропаганда здорового способу життя;
- з нагоди відзначення 22-ї річниці незалежності України.

2. Терміни і місцепроведення змагань
Змагання проходитимуть 10-11.08.2013 в м. Луцьк,
бульвар Дружби Народів, 2, на літному майданчику більярдно-дартсовогоклубу "Шаровня ЗЕБРА".
Розклад змагань.
10.08.2013: 10:00 – 12:00 реєстраціяучасників;
12:00 – 13:00 жеребкування, оформлення
турнірної таблиці;
13:00 – початок змагань (дисципліна
“501 Дабл Аут” – особистий залік);
11.08.2013: 10:00 – 11:00 жеребкування,оформлення турнірної таблиці;
11:00 – початок змагань (дисципліна
“Крикет” – особистий залік).

3. Керівництво змагань
Загальне керівництво із організації та проведення
змагань здійснює обласна громадська організація “Волинська федерація дартсу”
спільно з управління у справах сім’ї, молоді та спорту Волинської
облдержадміністрації,.
Безпосереднє проведення змагань покладається на
головну суддівську колегію обласної громадської організації “Волинська
федерація дартсу”.

4. Учасники, програма та характер змагань
До участі у змаганнях допускаються
спортсмени віком 16 років і старші. Юнаки та дівчата до 16 років допускаються лише
при наявності письмового дозволу батьків або осіб, що їх замінюють.
Формат змагань:
Змагання з дисципліни “501 Дабл Аут” проходять окремо в чоловічому та жіночому особистих
заліках згідно із затвердженими правилами ФДУ про проведення турнірів. Змагання з дисципліни “Крикет” проходять у загальній сітці, особистий залік. “501 Double out”. Відкритий
загальнонаціональний рейтинговий турнір. Особистий залік. Групи, плей-офф.
Чоловіки: у групах ігри до 3-х перемог
у сеті. Плей-офф до 3-х перемог у сеті. Півфінали: до 4-х перемог у сеті. Фінал до перемоги у 3-х сетах, сет – до 3-х перемог у легах. Жінки: у групах до 3-х перемог у сеті. Плей-офф
до фіналу до 3-х перемог, фінал до 5-ти перемог у сеті.
“CRICKET without penalty”. Відкритий загальнонаціональний
рейтинговий турнір. Особистий залік. Чоловіки та жінки – загальна сітка. Групи, плей-офф. У групах
до 3-х перемог у
сеті. Плей-офф до
3-х перемог у
сеті, фінал до 4-х перемог. Результати учасників змагань з України вносяться дозагальнонаціонального рейтингу для заліку та допуску до участі у Фіналі
чемпіонату України 2013 року.
Форма одягу:
Літній, вільний стиль одягу; охайний вигляд.
Забороняється форма одягу з нанесенням антисоціальних, антиконституційних, аморальних
чи націоналістичних висловів, політичної символіки та гасел, знаходитись у
місці проведення змагань у роздягненому чи напівроздягненому вигляді. Вітається
використання учасниками змагань форми з національними, командними чи клубними
ознаками. Допускається на формі реклама спонсорів гравців або команд.
Обладнання:
Стенди з 10-ю класичними мішенями
відповідають рівню змагань, обладнані освітленням не менш 100 Ватт на кожну
мішень.
Суддівство:
Головний суддя змагань – керівник ОГО
«ВФД» - Бородулін Дмитро. Додатково у склад суддівської колегії організаторами
призначаються допоміжні судді з складу учасників. Судді контролюють виконання
правил техніки безпеки та дотримання правил гри, а також приймають рішення у
ході ігрового процесу. Претензії після закінчення легу чи сету не
розглядаються. Маркером призначається гравець, який програв у попередній грі, чи вільний від
ігор учасник турніру. Протоколи змагань здаються суддівській колегії. У
протоколах повинні бути чітко зазначені прізвище, ім’я та по батькові гравців,
рахунок та результати зустрічей. Маркеру забороняється підказувати та
допомагати гравцям в розрахунках, він зобов`язаний
тільки
оголошувати залишок після 200 очок. У разі, якщо гравець у ході гри досягнув
результату, що підпадає під перелік особливо відзначених досягнень (максимально
велике закриття легу, максимальний набір очок за один підхід або закриття легу
через сектор “Bull”),
маркер зобов`язаний повідомити про це суддівську колегію з точним описом – яка
гра, який лег та стріла – одразу по закінчені зустрічі. В іншому випадку ці
результати зараховані не будуть. Усі суперечливі питання стосовно дотримання
регламенту, суддівства, ігрового процесу, ходу турніру чи інших важливих тем
вирішуються спільно з організаторами турніру, суддівською колегією,
представникам ФДУ та керівниками або представниками команд учасників.

5. Безпека та підготовкамісць проведення змагань
Відповідно до Положенняпро порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць
для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998
року № 2025 підготовка та належний технічний стан спортивних споруд
покладається на їх власників.
Заходи проводяться лише наспортивних спорудах, прийнятих до експлуатації комісіями з контролю за станом
спортивних споруд, суддівськими колегіями, при суворому дотриманні чинних норм і
правил експлуатації, технічних норм, правил проведення спортивних змагань,
правил поведінки учасників і глядачів, правил пожежної безпеки, інших
нормативних актів тощо.
Контроль за підготовкоюспортивних споруд та забезпечення безпеки під час проведення змагань здійснює
робоча комісія, до складу якої включено відповідних фахівців, представників
організаторів заходу, власників спортивної споруди та інших заінтересованих
установ та організацій.
Власник спортивної спорудине менш ніж за 4 години до початку змагань зобов’язаний подати відповідний акт
до робочої комісії, яка визначає готовність об’єкту до проведення заходу.
Невиконання вимог,передбачених зазначеним Положенням, що стали причиною виникнення надзвичайних
обставин під час проведення заходів, тягне за собою відповідальність,
передбачену законодавством чинним України.
6. Медичне забезпечення змагань
Для медичного забезпечення змагань залучаються
кваліфіковані медичні працівники. Присутність лікаря із спортивної медицини
обов’язкова на змаганнях всіх рівнів. Лікар змагань входить до складу
суддівської колегії нам правах заступника головного судді. Всі його рішення в
межах компетентності обов’язкові для учасників, суддів, організаторів змагань.
Лікар представляє в організаційний комітет або суддівську колегію план
медичного забезпечення змагань та звіт з їх закінчення.
Організатори змагань рекомендують мати на кожного
учасника індивідуальні страхові поліси спортсмена.

7. Нагородження
Нагородженню підлягають 8
перших місць серед чоловіків та 4 перших місця серед жінок. Переможці та призери змагань нагороджуються дипломами управління у справах сім’ї,
молоді та спорту облдержадміністрації, кубками,
медалями, пам`ятними та цінними подарунками – за рахунок спонсорських
коштів. Додатково нагороджуються учасники турніру у номінаціях: “Максимальне закриття лега”,
“Перший максимальний набір очок “180”, “Перше закриття легу через сектор”BULL”. Представники інших організацій та спонсори турніру мають право призначити
додаткові заохочувальні призи та нагороди у кожній із номінації.

8. Фінансовівитрати
Проїзд,
харчування та розміщення учасників змагань – за рахунок організацій, що відряджають.
Придбання
дипломів – за рахунок управління у справах сім’ї, молоді та спорту
облдержадміністрації, кубків, медалей,пам’ятних та цінних подарунків – за рахунок спонсорських коштів.

9. Етичні нормиповедінки учасників змагань
У ході турніру гравцям забороняється
знаходитись у стані алкогольного або наркотичного сп`яніння. Забороняється розпивати алкогольні напої та палити в ігровій зоні. Порушення
цих правил несе за собою дискваліфікацію з турніру.
Кожний окремий випадок порушення цих
правил буде розглядатись на засіданні спортивно-дисциплінарної комісії ФДУ.
Гравець зобов`язаний підтримуватись
загально прийнятих правил спортивної та громадської етики та поведінки, повинен
бути забезпечений необхідним спортивним знаряддям, ознайомлений з правилах
техніки безпеки, з регламентом турніру, цим положенням та правилами гри у дартс
ФДУ, уважно слідкувати за ходом турніру та оголошеннями. Крім того, гравець зобов`язаний
виконувати вказівки суддівської колегіїта організаторів турніру. Має право звернутись до організаторів чи суддівської колегії
з питанням, зауваженням чи пропозицією стосовно ходу змагань, але не порушуючи
їх. Під час гри учасникам забороняється використання аудіо обладнання, користування
мобільним зв`язком.

Контакти з організаторами:
Бородулін Дмитро Олександрович +38 067 3321220,
факс: (0332) 77-63-94,
E-mail: vfdarts@ukr.net ,
ICQ: 483594903,
www.vfdarts.ucoz.ua .


Дане положення є офіційним викликом на змагання.
Guest
2013-07-12T22:01:28Z
про наш турнир...
http://turniejedart.pl/ 
Guest
2013-07-12T22:08:35Z
Guest wrote:

про наш турнир...
http://turniejedart.pl/ 



Всем привет!
Братья славяне, дартсмены, пожалуйста,
если кто в Луцк собирается приехать,
отпишитесь Диме или отзвонитесь!

vfdarts@ukr.net
icq 483594903
+38 095 5578032
+37 067 3321220
fax +38 0332 776394

Спасибо!
Guest
2013-07-15T06:41:00Z
Всем привет!
Дартсмены г.Солигорск которые просили прислать приглашение и положение почтой,
дайте пожалуйста Ваш адрес почтовый на е-мэйл!
vfdarts@ukr.net
или
ICQ 483594903

До турнира не так и много времени, а почта идёт не очень быстро...
Pavel78.Minsk
2013-07-15T19:17:33Z
Якимов П. + Якимова М. собираемся ехать на турнир.
Также собираются приехать Навойчик В. + Навойчик Т.
нужна помощь в броне гостиницы поближе к месту соревнований...надеюсь для всей делегации, которая соберется к вам.
расчитываем как всегда 😉
DARTS FOREVER, FOREVER DARTS!!!
Servas
2013-07-16T11:02:03Z
Друзья! Друзі! Брацья! Kolegi! Friends - МИНЧАНЕ!!! А никто не желает взять на себя неблагодарную, но почетную акцию организовать поездку на автобусе? Мне кажется, посетить сей турнир желающих будет немало...
Draco
2013-07-16T12:14:26Z
От Минска также планируют ехать на данный момент:
1. Юша Алексей
2. Яскевич Алена

От Борисова планирует ехать:
1. Ужов Олег
2. Зинкевич Ирина


Ужов Олег предлагает вариант доезда бусиком по маршруту Борисов-Минск-Луцк-Минск-Борисов, но стоимость на 1 человека в этом случае будет 70 у.е.


Так что давайте господа активнее решаем кто едет, и исходя их количества будем решать на чем, в сколькером и какими маршрутами.
В прошлом году у нас был кстати самый минимальный состав десанта - Роговой Игорь добирался на поезде до Бреста, а оттуда на маршрутном автобусе до Луцка и назад таким же путем.

В этом явно будет больше, мне кажется что реально может собраться делегация не меньше чем на Литву весной.


СПИСОК тех кто планирует ехать в ЛУЦК:
1 . Зинкевич Ирина (Борисов)
2 . Ковальчук Сергей (Могилев)
3 . Навойчик Виталий (Минск)
4 . Навойчик Татьяна (Минск)
5 . Роговой Игорь (Минск)
6 . Ужов Олег (Борисов)
7 . Юша Алексей (Минск)
8 . Якимов Павел (Минск)
9 . Якимова Марина (Минск)
10 . Яскевич Алена (Минск)
"И не было, и не будет и теперь нет человека, который достоин только порицаний или только похвалы" (с) Будда
Guest
2013-07-16T19:07:46Z
Отправил Бородулину запрос на приглашение Солигорска в Луцк... Ждемс... (androsoff)
Servas
2013-07-17T06:40:29Z
Draco wrote:

От Минска также планируют ехать на данный момент:
1. Юша Алексей
2. Яскевич Алена

От Борисова планирует ехать:
1. Ужов Олег
2. Зинкевич Ирина


Ужов Олег предлагает вариант доезда бусиком по маршруту Борисов-Минск-Луцк-Минск-Борисов, но стоимость на 1 человека в этом случае будет 70 у.е.


Так что давайте господа активнее решаем кто едет, и исходя их количества будем решать на чем, в сколькером и какими маршрутами.
В прошлом году у нас был кстати самый минимальный состав десанта - Роговой Игорь добирался на поезде до Бреста, а оттуда на маршрутном автобусе до Луцка и назад таким же путем.

В этом явно будет больше, мне кажется что реально может собраться делегация не меньше чем на Литву весной.


СПИСОК тех кто планирует ехать в ЛУЦК:
1 . Зинкевич Ирина (Борисов)
2 . Ковальчук Сергей (Могилев)
3 . Навойчик Виталий (Минск)
4 . Навойчик Татьяна (Минск)
5 . Роговой Игорь (Минск)
6 . Ужов Олег (Борисов)
7 . Юша Алексей (Минск)
8 . Якимов Павел (Минск)
9 . Якимова Марина (Минск)
10 . Яскевич Алена (Минск)



С удовольствием поеду на автобусе. Включите в список также Жукову Елену. Было бы неплохо обратиться к нашим волынским друзьям, (а для кого-то и землякам😁) с просьбой забронировать для желающих несколько комнат недалеко от места проведения Кубка. Я думаю, это было бы дешевле...
Kubus Puchatek
2013-07-17T17:09:02Z
Draco wrote:



Ужов Олег предлагает вариант доезда бусиком по маршруту Борисов-Минск-Луцк-Минск-Борисов, но стоимость на 1 человека в этом случае будет 70 у.е.





Автобус набирается до 22 июля. Если в указанный срок не будет 15-ти пассажиров, то поездка на бусе будет дороговата т.е. авто пойдет на другой маршрут.
Пока изъявили желание только четверо.
Дартс учит нас, как надо искать истину. Когда дартсмен промахивается, он не винит других, а ищет вину в самом себе.